Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос Антена радио 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
    п,п,
    ако се наложи сваляне на тавана, после ще намеря ли нови щипки за него??
    колега,
    на тавана няма щипки - с велкро е, без лепила, но преди това корите по колонките трябва да махнеш, а за тях щипките се намират.
    виж тази тема, дано е от полза:
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73223
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
    Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
    sigpic

    Comment


    • #17
      Здравейте,
      някой виждал ли е въпросният усилвател ? Антенният кабел как влиза в него ?
      Мисълта ми е има ли връзки които могат да се окислят и влошат работата му. И аз не съм доволен от чувствителността на радиото / сменил съм няколко, буксите са оригиналните по инсталацията/.
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
        Здравейте,
        някой виждал ли е въпросният усилвател ? Антенният кабел как влиза в него ?
        Мисълта ми е има ли връзки които могат да се окислят и влошат работата му. И аз не съм доволен от чувствителността на радиото / сменил съм няколко, буксите са оригиналните по инсталацията/.
        Не съм го виждал наживо, но според документацията на антенния кабел (коаксиалния) има една букса на усилвателя, една зад жабката и една на самото радио:



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Благодаря,
          като се постопли ще сваля жабката за оглед и ще докладвам. Като гледам и връзките към двата "реотана" са с букси...
          Last edited by svetlastf; d.m.y г., 12:19.
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #20
            Да, като гледам, захранването на задния нагревател минава през антенния усилвател. А той явно отделя и усилва високочестотния сигнал, който се индуцира в проводниците на нагревателя от постоянното напрежение за нагряването. По този начин нагревателят служи и за антена.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Да, като гледам, захранването на задния нагревател минава през антенния усилвател. А той явно отделя и усилва високочестотния сигнал, който се индуцира в проводниците на нагревателя от постоянното напрежение за нагряването. По този начин нагревателят служи и за антена.
              А според мен най-горните 2 писти не са реотан, а са си антена. Някой да е забелязал тези 2-те да греят?
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                А според мен най-горните 2 писти не са реотан, а са си антена. Някой да е забелязал тези 2-те да греят?
                Би могло да е така, но тогава възникват следните въпроси:

                1 - Защо захранването на нагревателя (P55) минава през антенния усивател (P22)?

                2 - Защо на схемата не са означени въпросните 2 писти, като отделна антена?



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Защо в схемата е така,не знам,но със сигурност последните две писти на стъклото нямат общо с останалите,като се свалят корите по колонките се вижда,че тези две писти се захранват от усилванеля на антената,а останалите от кабелите на нагревателя от двата края на стъклото.На усилвателя е с букса на резба,която би могла да се окисли,но колегата,като разглоби,то ще си покаже дали има окоси.
                  sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                    Защо в схемата е така,не знам,но със сигурност последните две писти на стъклото нямат общо с останалите,като се свалят корите по колонките се вижда,че тези две писти се захранват от усилванеля на антената,а останалите от кабелите на нагревателя от двата края на стъклото.На усилвателя е с букса на резба,която би могла да се окисли,но колегата,като разглоби,то ще си покаже дали има окоси.
                    Интересно е да се провери това, дали тези 2 писти греят, когато работи нагряването или служат само за антена. Ако греят, най-вероятното обяснение е, че са разделени от останалите за да се обособи антена с определени параметри (с определен импеданс, поради това, че импедансът на групата от всичките писти не е подходящ за тази цел).


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      С риск да ме оплюят, че не ползвам търсачката...
                      Някой би ли написал и в тази тема как се сваляха корите на страничните греди за да се стигне до усилвателя.
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Интересно е да се провери това, дали тези 2 писти греят, когато работи нагряването или служат само за антена. Ако греят, най-вероятното обяснение е, че са разделени от останалите за да се обособи антена с определени параметри (с определен импеданс, поради това, че импедансът на групата от всичките писти не е подходящ за тази цел).
                        Всяка сутрин, като е запотен/заскрежен джама ги гледам-не греят
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                          С риск да ме оплюят, че не ползвам търсачката...
                          Някой би ли написал и в тази тема как се сваляха корите на страничните греди за да се стигне до усилвателя.
                          Трябва да си свалиш първо седалката,после облегалката.Отзад зад нея корите са хванати с по една видиа,отвиваш,и останалото захващане на корите е на щипки,но при свалянето бъркай с отверка близо до щипките,защото ако дръпнеш с ръка,шанса да счупиш някоя щипка е доста голям.Успех в начинанието колега.

                          ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Интересно е да се провери това, дали тези 2 писти греят, когато работи нагряването или служат само за антена. Ако греят, най-вероятното обяснение е, че са разделени от останалите за да се обособи антена с определени параметри (с определен импеданс, поради това, че импедансът на групата от всичките писти не е подходящ за тази цел).
                          Не греят.На няколко алфи обаче съм виждал как е изключен кабела от усилвателя към касетофона и съответно ги включвам на хората,но се чудя от какъв зор са изключени,като сама буксата не може да се изключи.
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                            Не греят.На няколко алфи обаче съм виждал как е изключен кабела от усилвателя към касетофона и съответно ги включвам на хората,но се чудя от какъв зор са изключени,като сама буксата не може да се изключи.
                            По този кабел би трябвало да идва захранване +12V от радиото за антенния усилвател.
                            Усещаш ли разлика в чувствителността на приемника при включен/изключен кабел?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              По този кабел би трябвало да идва захранване +12V от радиото за антенния усилвател.
                              Усещаш ли разлика в чувствителността на приемника при включен/изключен кабел?
                              Да има.Като се включи буксата и приемника почва да си лови радио.Имаше една алфа,на която явно беше изгорял усилвателя,защото не се промени нищо.
                              Но аз не ги разбирам електриките,колите ги разглобявам,за да им лепя фолио по стъклата и между другото съм ги забелязал тези неща,за които пиша.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment

                              Working...
                              X